THE PACEMAKERS VANT!!! - Eggedal skole - barneskole i Sigdal kommune

THE PACEMAKERS VANT!!!

JIPPI!!! 6.trinn vant både FORSKNINGSPRIS og PROFILERINGSPRIS i First Lego League!!!

GRATULERER!!!

The pacemakers ble nominert til fire av fem priser på FLL sin turnering i Kongsberg lørdag 10.november: Samarbeidsprisen, Profileringsprisen, Forskningsprisen og Championsprisen. De VANT både forskningsprisen og profileringsprisen!!! Forskningsprisen står høyt i kurs, og den fikk laget for sin innovative løsning for eldre som skjelver på hånda, og som sliter med å låse opp og igjen døra. De utviklet en trakt, kalt KEY HELPER. Profileringsprisen fikk de for markedsføring av laget i forkant, og på selve turneringsdagen. Teknologiprisen var den eneste prisen laget ikke var nominert til. Robotkjøringa holdt likevel til en 6.plass, av ialt 10 lag.